e-Marketing

Cześć, ma na imię Krzysztof i jestem osobą, która łączy w sobie doświadczenie przedsiębiorcy oraz eksperta z zakresu e-marketingu. Zawsze skupiony na celu, szukam biznesowych rozwiązań dla marek i firm. Moje silne strony przetestowane w praktyce to: kompleksowe zrozumienie działań online, myślenie strategiczne i analityczne, myślenie przez pryzmat celów biznesowych, kreatywne rozwiązywanie problemu zawsze na postawie dogłębnej analizy danych. Realizuję projekty z zakresu e-marketingu dla wielu branż. Chętnie podejmę nowe wyzwania, ponieważ wyznaję zasadę, że doświadczenie z wielu dziedzin pomaga w szukaniu rozwiązań i odpowiedzi na konkretne pytania dla każdego sektora w biznesie.
Masz pytania | napisz  k.maczka@animagic.pl | zadzwoń  +48 882 036 193

Digital Data Consultant

Specjalista SEO, Google Analytics i Google AdWords

Jestem biegły w narzędziach marketingu cyfrowego: Google AdWords, Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager i Sales Manago (Marketing Automation).

Biegły w narzędziach Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager i Sales Manago
Audyt SEO i optymalizacja strony www
Planowanie, zarządzanie i odpowiedzialność za  budżet SEM
Umiejętności analityczne, wnikliwość, umiejętność rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków

Klienci

Miałem i mam przyjemność pracować dla następujących Klientów i Marek realizując projekty z zakresu e-marketingu. Moje działania obejmują m.in. przygotowanie kompleksowych audytów obecności i działań marek w internecie, analizy SEO i wytyczne działań do wdrożenia, realizacja dedykowanych kampanii Adwords, tworzenie i wdrażanie strategii obecności marek w środowisku online, projektowanie i wdrażanie narzędzi online na stronach internetowych, opracowywanie i design produktów online, wdrażanie procesów marketing automation i budowanie struktur crm.

Inspiruję się literaturą

Strategia Błękitnego Oceanu – Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna. Autor/W. Chan Kim & Renee Mauborgne
Metoda Lean Analytics – Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych. Autor/Alistair Croll & Benjamin Yoskovitz
Web Analytics 2.0 – Świadome rozwijanie witryny Internetowej. Autor/Avinash Kaushik
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową. Autor/Avinash Kaushik.
Google AdWords. Autor/Brad Geddes
Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonować zaangażowanie klientów I pracowników dzięki big data I grywalizacji. Autor/Rajat Paharia.
Godzina dziennie z e-mail marketingiem. Autor/Jeanniey Mullen & David Daniels
Business Model Generation. Autor/Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
Steve Jobs. Autor/Walter Isaacson
Jeff Bezos i Era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko. Autor/Brad Stone
Richard Branson. Losing My Virginity. Autor/Richard Branson
i wiele innych.

About Me

Business professional, entrepreneur and business owner with experience in cooperation with international companies and brands.  Visionary manager effective in implementing strategies. Experienced e-marketing expert managing digital projects from diversified sectors: from data analysis to conclusions and profit increase. Goal oriented, focused on problem solving and delivering solutions, effective team member and manager.

Major competences include

• E-marketing
• Strategic and analytical thinking
• Creativity
• Advertising & Communication Strategy
• Project Management

Moje Certyfikaty

• Google Analytics
• Google AdWords
• Google SEO
• Sales Manago